Διλημματα!

Υπαρχουν στιγμες που ειναι σημαντικες και αλλες που δεν ειναι τοσο! Και στις δυο περιπτωσεις μερικες φορες ειναι απαραιτητη Η ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ. Απο το πιο απλο...να βαλω την κοκκινη μπλουζα που μου φωτιζει το προσωπο ή τη μαυρη που ειναι πιο σεξυ; να βγω με την καινουρια μου παρεα απο τη σχολη ή με την κολλητη μου που με εχει χασει εδω και μερες; να κανω την καρδια μου πετρα και να σηκωθω στις 8 η ωρα για να παω στη σχολη παρολο που ημουν πτωμα απο την προηγουμενη μερα  με την προσδοκια μιας καινουριας γνωσης εμπειριας ή γνωριμιας στη συγκεκριμενη περιπτωση που με καιει(οποιος καταλαβε καταλαβε) ή να κουλουριαστω στο παπλωμα μου και απλα να φανταστω αυτη τη γνωριμια; Μεχρι τα περισσοτερο σημαντικα.....να δηλωσω Παιδαγωγικο με τη σιγουρια ή Νομικη με το ρισκο; να αποκαλυψω στη φιλη μου οτι το αγορι της μπορει να την απαταει ή να επιλεξω να μην την στενοχωρησω;
να κοψω καθε επαφη με φιλικο ή ερωτικο προσωπο, που η σχεση μας δεν με καλυπτει ή να συμβιβαστω με τα λιγα με το φοβο της μοναξιας; να παραδεχτω το λαθος μου οταν πρεπει και να ζητησω συγνωμη ή να μην το κανω για να μη "θιξω" τον εαυτουλη μου; να ειμαι ο εαυτος μου και σε οποιον αρεσω ή να φορεσω μια μασκα μπροστα σε ολους ξεγελωντας τους ,η οποια θα με προστατευσει απο το να μη πληγωθω;

Καθημερινα διλληματα...αλλοτε επιλεγεις το σωστο αλλοτε οχι....και τελικα ο δρομος που εχεις χαραξει ειναι αυτο το οποιο συνθετει το χαρακτηρα σου και τις εμπειριες σου....Δεν εχει νοημα να λες επρεπε να κανω αυτο ή να κανω το αλλο γιατι δεν ηξερες που θα σε οδηγησει το καθενα....για καποιο λογο επελεξες το καθε τι ξεχωριστα...ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟ!! ΦΕΡΤΟ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΣΟΥ οπως μου ειπε τις προαλλες ενας φιλος! Ας μη ξεχναμε οτι  καθε δρομος εχει και μονοπατια απο τα οποια μπορει να βρεθεις στη σωστη πορεια ξανα...και αν οχι δεν πειραζει...καθε εμποδιο για καλο δεν λενε;

Σχόλια

Ο χρήστης Ηλέκτρα είπε…
Mαγια μου πολυ ωραια μας τα λες και θιγεις θεματα που οσο κι αν δεν παραδεχομαστε μας απασχολουν καθημερινα...συμφωνω απολυτα μαζι σου
δεν υπαρχει σωστο και λαθος
πρεπει να κανουμε απλα αυτο που λες..να υποστηριζουμε αυτα που διαλεγουμε
ειτε ανοιξουμε την πορτα ειτε μεινουμε να την κοιταμε κλειστη
μπραβο ρε μαγιουλα μ αρεσει πολυ ο τροπος που γραφεις..εισαι ειλικρινης..κρατα γερα συναδελφε!(στην τεχνη, οχι στη νομικη!!!΄)
Ο χρήστης Μάγια είπε…
χαιρομαι που σου αρεσε γιατι το ξερω θα μου το λεγες αν συνεβαινε το αντιθετο :) μ'αρεσει το συναδελφοι με αυτη την εννοια...συνοδοιποροι θα ελεγα εγω σε ενα κοσμο που τεινει να γινει εντελως τεχνοκρατικος ;)